K-Summit to najbardziej ekskluzywny i innowacyjny zewnętrzny łańcuch śniegowy. Przeznaczony do nowoczesnych samochodów gdzie koła są w coraz większe, a układy zawieszenia coraz bardziej skomplikowane, przez co prześwit nad nadwoziem jest coraz mniejszy, co ogranicza możliwość zastosowania standardowych łańcuchów śniegowych.
Najbardziej ekskluzywny zewnętrzny łańcuch śniegowy do samochodów osobowych, idealny dla pojazdów z ograniczonym prześwitem w nadkolu
0 mm wymiary od wewnętrznej strony koła
Mocowanie do jednej z oryginalnych śrub/nakrętek obręczy
Korpus centralny z wbudowaną grzechotką do szybkiego i bezpiecznego napinania
Aktywne elementy napinające ograniczają dynamiczne unoszenie się łańcucha i umożliwiają idealne dopasowanie do opon o różnym profilu i stopniu zużycia
Specjalnie zaprojektowane, spawane płyty trakcyjne zapewniają lepszą przyczepność na zaśnieżonych i oblodzonych powierzchniach
Składane ramiona ułatwiają przechowywanie w eleganckiej torbie
System Wheel-Shield Level 0 jest oparty na specjalnej konstrukcji produktu, która zapobiega jakiemukolwiek kontaktowi łańcucha z felgą z lekkich stopów.
Klucz K-Lock sygnalizuje kliknięciem osiągnięcie idealnej siły dokręcenia.
100% kompatybilność z oryginalnymi obręczami kół
Zestaw zawiera adaptery do śrub/nakrętek 17,19, 21 i 22 mm
Homologacje/certyfikacje/zgodność: Ö-Norm 5117, UNI 11313, TÜV
Model König CB-7 stanowi ewolucję podstawowego łańcucha śniegowego König, który teraz został wyposażony w cieńsze elementy, dzięki którym łańcuch może być używany także w przypadku nadkoli, w których występują niewielkie ograniczenia prześwitu.
Model König CB-7 stanowi ewolucję podstawowego łańcucha śniegowego König, który teraz został wyposażony w cieńsze elementy, dzięki którym łańcuch może być używany także w przypadku nadkoli, w których występują niewielkie ograniczenia prześwitu.
Model König CB-7 stanowi ewolucję podstawowego łańcucha śniegowego König, który teraz został wyposażony w cieńsze elementy, dzięki którym łańcuch może być używany także w przypadku nadkoli, w których występują niewielkie ograniczenia prześwitu.
Model König CB-7 stanowi ewolucję podstawowego łańcucha śniegowego König, który teraz został wyposażony w cieńsze elementy, dzięki którym łańcuch może być używany także w przypadku nadkoli, w których występują niewielkie ograniczenia prześwitu.
König CG-9 to klasyka łańcuchów śniegowych, którą docenia bardzo duża grupa konsumentów, ponieważ spełniają one ich potrzeby w zakresie łańcuchów śniegowych do samochodów osobowych. König CG-9 posiada system montażu od dołu: dzięki elastycznemu przewodowi, który można przesunąć po podłożu za kołem, wszystkie elementy łańcucha łączą się bez konieczności...
Model König CB-7 stanowi ewolucję podstawowego łańcucha śniegowego König, który teraz został wyposażony w cieńsze elementy, dzięki którym łańcuch może być używany także w przypadku nadkoli, w których występują niewielkie ograniczenia prześwitu.
König CG-9 to klasyka łańcuchów śniegowych, którą docenia bardzo duża grupa konsumentów, ponieważ spełniają one ich potrzeby w zakresie łańcuchów śniegowych do samochodów osobowych. König CG-9 posiada system montażu od dołu: dzięki elastycznemu przewodowi, który można przesunąć po podłożu za kołem, wszystkie elementy łańcucha łączą się bez konieczności...
K-Summit to najbardziej ekskluzywny i innowacyjny zewnętrzny łańcuch śniegowy.Przeznaczony do nowoczesnych samochodów gdzie koła są w coraz większe, a układy zawieszenia coraz bardziej skomplikowane, przez co prześwit nad nadwoziem jest coraz mniejszy, co ogranicza możliwość zastosowania standardowych łańcuchów śniegowych.
K-Summit to najbardziej ekskluzywny i innowacyjny zewnętrzny łańcuch śniegowy.Przeznaczony do nowoczesnych samochodów gdzie koła są w coraz większe, a układy zawieszenia coraz bardziej skomplikowane, przez co prześwit nad nadwoziem jest coraz mniejszy, co ogranicza możliwość zastosowania standardowych łańcuchów śniegowych.
K-Summit to najbardziej ekskluzywny i innowacyjny zewnętrzny łańcuch śniegowy.Przeznaczony do nowoczesnych samochodów gdzie koła są w coraz większe, a układy zawieszenia coraz bardziej skomplikowane, przez co prześwit nad nadwoziem jest coraz mniejszy, co ogranicza możliwość zastosowania standardowych łańcuchów śniegowych.