UCHWYTY ROWEROWE NA DACH SAMOCHODU

Kontakt

Godziny pracy

pon-piatek 10-18 oraz sobota 10-14

Dojazd

Ostatnio przeglądane

BIKEUP PRO TAURUS

nowość

dostępny

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Wyświetl historię cen produktu

Historia cen produktu

BIKEUP PRO TAURUS

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

359 zł

więcej informacji

BIKEUP PRO TAURUS

Taurus BikeUp Pro to rozwinięta wersja modelu Bike Up. Uchwyt rowerowy montowany na dachu samochodu, przystosowany do transportu rowerów o średnicy ramy od 30 do 60 mm.
Solidny i bezpieczny, bezproblemowy w montażu i użytkowaniu, wyróżniający się wysoką estetyką wykonania, jakością i jej korzystną relacją do ceny.

Zabezpieczenie roweru za pomocą zamka , system mocowania klipsowy szczęk.Wstępnie regulujemy siłę docisku do średnicy ramy roweru ,później już tylko zamykamy i otwieramy zacisk.
  Jest to ulepszona wersja modelu Taurus BikeUp rozbudowana dodatkowo o zamknięcie samego uchwytu, jak i możliwość montażu (w standardzie) zarówno na belkach prostokątnych (za pomocą obejm) jak i na belkach aluminiowych (do rowka typu „T”)
Uchwyt w standardzie zabezpieczony zamkiem na belce bagażnika.

• Przystosowany do przewozu rowerów o średnicy ramy od 30 do 60 mm i dowolnych rozmiarach kół.
• Możliwość montażu na belkach aluminiowych z wykorzystaniem rowka „T” – adapter na wyposażeniu.
• Możliwość montażu na belkach prostokątnych, owalnych do szerokości 65mm i grubości 25mm
• Szybki i łatwy montaż na belkach bagażnika bazowego bez użycia dodatkowych narzędzi - dokręcany za pomocą dźwigni (klamki) .
• Zamki w uchwycie (2 wkładka) zabezpieczające zarówno rower jak i uchwyt przed kradzieżą.
• Wyposażony w przesuwne podstawki do kół oraz paski zębate do ich mocowania.
• Mocowanie roweru na uchwycie z prawej strony z możliwością przełożenia na lewą
• Maksymalna waga roweru do 17 kg
• Atest TÜV, norma City Crash.
• 3 lata gwarancji.

22 inne produkty z tej samej kategorii: