Najnowszy łańcuch przeznaczony do samochodów typu SUV ,VAN , CROSSOVER przeznaczony do tego typu samochodów z małą ilością miejsca między oponą a zawieszeniem samochodu. Łańcuch powstał ponieważ jest to coraz częstszy wymóg w nowych modelach samochodów.
Łańcuch posiada 9mm ogniwo ,wewnątrz i na powierzchni bieżnika. Posiada specjalną konstrukcję poprzeczną z niskoprofilowymi ogniwami i potrójnie spawanymi płytkami trakcyjnymi, zwiększającymi przyczepność koła na powierzchni oblodzonej. Urządzenie napinające automatycznie, König ATC (Active Tensioning and Balancing) odpowiada za napinanie i centrowanie łańcucha podczas jazdy. Nie ma potrzeby ponownego dociągania łańcucha. MICRO-ADJUST upraszcza operacje montażu i napinania, zapewniając jednocześnie ciasne i precyzyjne dopasowanie łańcucha do opony. Wheel-Shield Level zapewnia integralną ochronę felgi przed zarysowaniami spowodowanymi kontaktem z metalowymi częściami łańcucha.
Wszystkie elementy potencjalnie stykające się z kołem są wykonane z odpornego na zarysowania materiału kompozytowego, a elementy boczne są chronione specjalnymi nylonowymi odbojnikami.
Homologacje/certyfikaty/zgodność: Ö-Norm 5117, EN 16662-1
K-Summit to najbardziej ekskluzywny i innowacyjny zewnętrzny łańcuch śniegowy.Przeznaczony do nowoczesnych samochodów gdzie koła są w coraz większe, a układy zawieszenia coraz bardziej skomplikowane, przez co prześwit nad nadwoziem jest coraz mniejszy, co ogranicza możliwość zastosowania standardowych łańcuchów śniegowych.
K-Summit to najbardziej ekskluzywny i innowacyjny zewnętrzny łańcuch śniegowy.Przeznaczony do nowoczesnych samochodów gdzie koła są w coraz większe, a układy zawieszenia coraz bardziej skomplikowane, przez co prześwit nad nadwoziem jest coraz mniejszy, co ogranicza możliwość zastosowania standardowych łańcuchów śniegowych.
K-Summit to najbardziej ekskluzywny i innowacyjny zewnętrzny łańcuch śniegowy.Przeznaczony do nowoczesnych samochodów gdzie koła są w coraz większe, a układy zawieszenia coraz bardziej skomplikowane, przez co prześwit nad nadwoziem jest coraz mniejszy, co ogranicza możliwość zastosowania standardowych łańcuchów śniegowych.